IT Outsourcen
Bedrijven en teams zijn afhankelijk van IT systemen, -software en -apparaten. Het is daarom niet de vraag of je toegewijd IT personeel moet hebben, maar wanneer je ze moet inhuren en waar je ze kunt inhuren.
Organisaties hebben vaak niet de expertise of middelen om IT problemen intern bij te houden. Het uitbesteden van IT Support helpt hierbij. Door je IT support uit te besteden, geef je de provider volledige controle over jouw IT services. Zo weet je dat jouw IT altijd goed geregeld wordt en kunnen jij en jouw team zich concentreren op dagelijkse taken en bedrijfsontwikkeling.
Sharp IT Manager
Sharp biedt haar eigen IT support service: Sharp IT Manager. Dit doen wij door met jou samen te werken om jouw doelstellingen te begrijpen en een gedetailleerde IT roadmap op te stellen, met ingebouwde evaluatievergaderingen en strategische planningssessies. Zo nemen wij jouw IT ondersteuning uit handen, zodat jij je kunt concentreren op belangrijkere doelstellingen. Met de steun van ons team van meer dan 140 technische experts kun je op ons vertrouwen voor alles wat met IT te maken heeft: van wachtwoordresets en hardwareproblemen tot grootschalige infrastructuurprojecten. Jouw toegewijde technische consultant, accountmanager en helpdesk zullen onderdeel uitmaken en betrokken zijn met jouw organisatie.
Sharp’s aanpak voor uitbesteding van IT
Met onze proactieve en adviserende aanpak bieden we advies en begeleiding om je te helpen bij het plannen van het toekomstbestendig maken van jouw werkplek hoe die er ook uit mag zien. We zorgen ervoor dat jouw systemen zijn ontworpen om samen te werken en productief te werken. Dit doen we door downtime te beperken. Er zijn veel IT bedrijven om uit te kiezen en het overstappen naar een andere IT dienstverlener lijkt onaantrekkelijk. Daarom garanderen wij een soepele overgang door samen te werken met jouw bestaande provider of in-house team.
Wat is inbegrepen in onze service?
Onze outsourced IT support - Sharp IT Manager – biedt verschillende functies:
- Onbeperkte helpdesk support – Proactieve, lokale, technische experts die in begrijpelijke taal met jou samenwerken op gebied van IT support
- Ondersteuning op locatie – Jouw toegewijde Sharp IT Manager maakt deel uit van jouw team, zorgt ervoor dat jouw systemen werken zoals ze moeten en biedt waar nodig IT support op locatie
- Monitoring – We monitoren jouw systemen en werkstations proactief, zodat problemen snel worden geïdentificeerd en opgelost, nog voordat ze zich voordoen
- IT-roadmap – We maken een op maat gemaakt IT plan met details over de belangrijkste IT activiteiten die nu en in de toekomst moeten wordenuitgevoerd, met aandacht voor vernieuwingen en upgrades om je te helpen bij het budgetteren
- Vaste maandelijkse kosten - Geen ingewikkelde prijsmodellen per gebruiker of servers die voortdurend veranderen en budgettering compliceren
- Inzicht en innovatie - Van infrastructuurverbeteringen tot oplossingen voor werken op afstand; we onderzoeken en testen voortdurend de nieuwste oplossingen om ervoor te zorgen dat je altijd aan jouw zakelijke doelstellingen voldoet
- Toegankelijk accountbeheer – We houden driemaandelijkse evaluatievergaderingen om kansen voor verbetering te identificeren en om je te helpen plannen voor de toekomst
Waarom met Sharp samenwerken voor het uitbesteden van IT?
We zijn misschien groot, maar je wordt ondersteund door een lokaal IT team dat toegewijd is aan het bieden van vriendelijke, professionele IT support. Zij worden ondersteund door ons omvangrijke team van technische experts. Jouw lokale team staat voor je klaar, hoe groot of klein het probleem ook is, en houdt je altijd op de hoogte. Wij bieden aanvullende diensten aan, zoals Managed IT Services, Flexibele IT Support en 24/7 IT support. Met onze 24/7 service kunnen we monitoring en ondersteuning bieden met onze remote helpdesk service, ongeacht je locatie.
Awards en accreditaties
Ontdek ons aanbod aan IT Services
Kies uit onderstaande onderwerpen